top of page
  • Andrada

Review COSRX Advanced Snail Radiance Dual Essence vs Cosrx Advance Snail Mucin Power Essence

Cand COSRX a lansat produsul Advance Snail radiance Dual Essence am avut un mic atac de panica 😅. Cum multe branduri au discontinuat anumite produse si le-au relansat intr-o formula imbunatatita, am crezut ca este cazul si cu brandul Cosrx. Numai gandul ca ar putea discontinua Advance Snail Mucin Power Essence pe care il folosesc de foarte mult timp mi-a creat anxietate 😂.

Insa ma bucur ca nu a fost vorba de asa ceva. Dupa cum bine stiti, probabil, Mucin Power Essence are o textura foarte usoara, potrivita pentru orice tip de ten. Cantitatea generoasa il face minunat in raport calitate-pret si este unul dintre produsele mele preferate.


Extrem de popular in online datorita efectelor calmante ale filtratului de secretie de melc ce actioneaza asupra inflamatiilor, barierei cutanate deteriorate dar si asupra eruptiilor acneice. Il folosesc cu placere atat pe ten cat si pe gat si decolteu, dupa care aplic o crema hidratanta. Tenul meu este mult mai luminos, daca imi apar mici eruptii acneice Esenta Cosrx le impiedica sa se inflameze. In plus, ofera si acea stralucire naturala sanatoasa.


Radiance Dual Essence


Din descrierea producatorului, Esenta Duala este destinata unui ten uscat, deshidratat, care are totusi nevoie de mai multa grija fata de un ten gras, mixt, sau normal.

Recipientul este tot cu pompita, insa sticla contine doua compartimente separate, cu substante distincte, ce se pompeaza ambele in acelasi timp pentru a obtine cel mai fresh mix pentru pielea ta.

Conform descrierii Cosrx, Esenta duala combina secretia clasica de filtrat de melc cu secretia de melc negru si melc auriu.


Spre deosebire de Advanced Snail Mucin Power Essence, Cosrx Radiance Dual Essence contine si niacinamide,si glutathione pentru ameliorarea petelor pigmentare si cateva uleiuri naturale ce il face un bun emolient.


Pareri?

Mi-a placut la fel de mult ca Mucin Power Essence. Am folosit produsul in zilele in care tenul meu se simtea mai uscat din cauza tratamentelor anti acneice, iar bariera mea cutanata a fost protejata.


Cosrx Advanced Snail Mucin Power Essence poate fi achizitionat de aici

Cosrx Radiance Dual Essense poate fi achizitionat de aici

184 views0 comments
bottom of page